Prehľad
Online ERP pre malé a stredné firmy
Predaje a nákupy
Plnohodnotný softvér pre predaje a nákupy s integrovaným online účtovníctvom a skladovým hospodárstvom. Plná podpora používania niekoľkých valút.
Zásoby
Riadenie zásob online s podporou rôznych reťazcov predaja a nákupov na kontrolu zásob vo vašich skladoch.
Účtovníctvo
Online softvér na podvojné účtovníctvo. Všetko, čo potrebujete na prácu vášho účtovníctva na úrovni ERP systémov, ale jednoduchšie.
Cloudové riešenie pre rýchlu a spoľahlivú podporu vášho podnikania
Funkcionalita na úrovni ERP systémov a jednoduché rozhranie vám ušetrí čas a umožni rýchlo začať s prácou.
Vytvárajte a odosielajte faktúry a cenové ponuky
Vytvárajte profesionálne a ľahko prispôsobiteľné cenové ponuky, objednávky a faktúry. Odosielajte všetky dokumenty priamo z účtovného programu PayTraq s jedným kliknutím myši.
Online platby. Získavajte peniaze rýchlejšie
Získavajte peniaze rýchlejšie. Príjmete online platby priamo z formuláru zálohovej faktúry vystavenej zákazníkovi. PayTraq podporuje PayPal a kreditné karty. PayTraq sám vytvorí účtovné zápisy podľa platieb, nebudete ich musieť zadávať ručne.
Valuty
Vystavujte faktúry v akejkoľvek mene. Plná podpora pre viac mien s autorizáciou kurzov Európskej centrálnej banky na dennej báze. Automatický výpočet nerealizovaných ziskov alebo strát v dôsledku kurzových rozdielov.
Periodické faktúry
Automatické odosielanie faktúr vám pomôže získať platby rýchlejšie a ušetrí vám čas na ich vystavovanie.
Kontrola platieb
Kontrolujte pohľadávky dlžníkov. Účtovny program PayTraq môže automaticky odosielať upomienky o omeškaní platieb.
Vzájomné zúčtovanie
Vzájomné zúčtovanie s klientom vám rýchlo ukáže všetky vystavené faktúry za vybrané obdobie, prijaté platby a kreditné faktúry. S pomocou funkcie Vzájomné zúčtovanie môžu byť priamo z programu odosielané zákazníkovi správy, aby vedel o svojom zostatku alebo o histórii vzájomného zúčtovania.
Objednávky k nákupu
Objednávka je prvý krok ku získaniu tovaru. Vytvárajte objednávky k nákupu a odosielajte ich dodávateľovi priamo z programu. Potom preveďte nákupnú objednávku medzi doručené alebo faktúru.
Faktúry nákupov
Monitorujte všetky nákupy a obchodné náklady s PayTraq ľahko a rýchlo. Jednoducho zadajte údaje a vytvorte faktúru od vášho dodávateľa v priebehu sekundy.
Inbox nákupov
Miesto, kde sú automaticky prijaté vaše faktúry a účtenky za rôzne prevádzkové náklady. Získajte všetky doklady priamo do vášho inboxu s pomocou emailu alebo synchronizácie s Dropbox.
Zodpovedné osoby
Vytvárajte a kontrolujte správy zodpovedných osôb o výdavkoch pre vaše podnikanie. Kontrola výpočtov so zodpovednými osobami ukáže pohyby súm za obdobie a celkovú bilanciu, a tiež pomôže nahradiť zamestnancom minuté peniaze.
Bankové výpisy
Sledujte všetky pohyby na bankových účtoch a zostatky. Všetky vaše bankové operácie môžu byť ľahko nahrané a automaticky párované z bankového výpisu. Inteligentný vyhľadávací systém vám pomôže rýchlo a ľahko identifikovať bankové operácie.
Kontrolujte sklad
Plne vybavený a výkonný systém vedenia skladu s rôznymi metódami ocenenia a vedenia zásob. Vy získate plnú kontrolu a transparentnosť všetkých operácii po všetkých skladoch. PayTraq zjednodušuje a automatizuje všetky operácie na sklade.
Správy o riadení spoločnosti
PayTraq ponúka široké spektrum manažérskych správ. Budete vedieť, ako napreduje vaše podnikanie deň za dňom, týždeň za týždňom, mesiac za mesiacom.
Finančné správy
Stav vášho podnikania s aktuálnymi údajmi o finančných správach. Súvaha, výkaz ziskov a strát, správa o finančných tokoch, predvahách a mnohé ďalšie.
Hands-free účtovníctvo
Všetky elementárne obchodné transakcie sú automaticky zaznamenávané v účtovníctve, a nevyžaduje sa ďalšie spracovanie. Manuálne zavádzanie môžete používať na vkladanie neštandardných operácii.
Automatické účtovné zápisy
Užitočná funkcia, pokiaľ musíte pravidelne opakovať rovnaké účtovné zápisy.
Uloženie údajov
Pripájajte si dokumenty k rôznym operáciám – od nákupov až do kariet zákazníkov.